dimecres, 1 de juny del 2016

Un dia de pesca!

Un dia festiu pot ser un bon dia per fer algun esport, per fer cultura o simplement passejar en companyia de família i amics. El darrer cap de setmana amb vaig iniciar en la pesca sense mort al riu Ter. Però com això de pescar no és el meu fort i, com era d'esperar, no vaig pescar cap peix, també vaig agafar la càmera per veure si "pescava" alguna foto (això em va semblar més fàcil).
Si acostumem a portar la càmera amb nosaltres sovint podem trobar oportunitats per captar imatges. Si no la portem ¡Tururut! es poden escapar oportunitats interessants.
Si us pregunten quina és la millor càmera sempre podeu utilitzar aquell tòpic que diu que "la millor és la que es porta a sobre".
S'ha de reconèixer que ha estat gràcies als mòbils que la fotografia s'ha universalitzat i popularitzat d'una manera que hauria estat impensable no fa tants anys. Crec que un bon fotògraf farà un bon treball amb qualsevol tipus de dispositiu fotogràfic però, encara que hi pot haver alguna excepció, penso que sempre es millor disposar d'una càmera. Actualment quasi totes les marques de prestigi ens ofereixen models molt portables que ens donen una gran qualitat d'imatge. En aquest cas vaig utilitzar l'Olympus OMD- M5 MarkII amb un Zuiko 12-40 2,8.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada