dimarts, 18 de juliol del 2017

Monument Valley - Night and day


Quan ens desplacem a un indret determinat per fer fotografia de paisatge és convenient planificar amb temps quina hora és la més adequada per captar el que volem. Si no trobem la llum adhient, cal tornar-hi un altre dia per aconseguir-ho.
Quan vaig visitar Monument Valley, anava en ruta, tan sols disposava d'unes hores, des de mitja tarda fins al matí següent. El vaig trobar tan impressionant que em vaig proposar emportar-me un record representatiu de cada moment del dia i de la nit. De vegades al fotògraf li toca dormir poques hores si vol aconseguir determinades imatges.
Treballar amb fotografia clàssica (en aquest cas vaig utilitzar una Hasselblad 501 amb xasis 6x6 i rodet TMAX100) té una dificultat afegida. Sobretot, en les fotos nocturnes, cal ajustar bé l'exposició. Val la pena l'esforç per obtindre unes estupendes còpies sobre gelatina de plata.
Arribada per la tarda
 
La vista nocturna
Panorama a la sortida del Sol

En el recorregut del matí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada