dimarts, 15 de febrer del 2022

Jo a Menorca

És habitual en la història de la fotografia que el fotògraf reivindiqui l'autoria, o es representi, incloent la seva ombra en el que retrata. Com a "divertimento" així ho vaig fer en la meva recent estada a l'illa de Menorca. Quan la llum era propícia, afegia a altres composicions fotogràfiques de l'indret, la meva imatge projectada per la llum del sol.

Tot i que hi ha recursos fotogràfics mil i un cops utilitzats, sempre em pregunto perquè no repetir-los si ens fa gràcia fer-ho. Segurament ens faran aquell comentari de: "Això ja està fet"... sempre podem contestar amb allò tan flamenc de: "Que me quiten lo bailao". De vegades fer sèries fotogràfiques com aquesta també pot ser enriquidor. 




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada