dimecres, 20 d’abril del 2016

Prova Nikon D750 als Pirineus

Finalment m'he decidit per actualitzar el meu equip fotogràfic. Després de molts dubtes he canviat la esplèndida Nikon D700 per la D750. Al principi no estava gaire convençut però, poc a poc, vaig comprovant que la nova càmera aporta millores remarcables (millor resolució - 24 mpx -, millor "live view", menys pes i volum, encara més posibilitats de configuració,...etc). Sóc de bon conformar, però també s´ha de dir que hi ha una cosa que crec que deixa que dessitjar, falta al visor la cortineta per evitar l'entrada de llum per ocular. Aquesta queda substituïda per una tapeta de plàstic que és fàcil de perdre i que per col·locar-la has de treure la goma protectora del visor. Si sovint fas fotos amb trípode o "live view" aixó pot ser un "rollo".
A més d'algun paisatge, em vaig aturar al cantó d'un rierol per fer algunes fotos provant amb velocitats lentes. La darrera versió del Tamron 90mm 2,8 macro és excel·lent (Ull! no disposava d'un trípode com cal ni de cable disparador).





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada