dilluns, 11 de juliol del 2016

Escollir tema fotogràfic

Quan fotografiem i ha temes retornen d'una o altra manera al nostres arxius de forma reiterada .
Quan cursava estudis de Biologia vaig escollir la branca de Botànica. Aquest fet va marcar la meva afició a la fotografia, la temàtica del meu treball i va derivar en una especialització en la foto macro. Després un cop vaig decidir treballar el paisatge en blanc i negre, el món vegetal va continuar sent una constant en les meves imatges.
Com a fotògrafs ens defineix la nostra manera de mirar, però també les temàtiques escollides.
Conclusió: Gaudiu del que us interessa a la vida i, a la vegada, ho podeu barrejar amb la fotografia. El combinat serà millor!


Càmera: Pentax 67II  Objectius 5mm5 f4 i 90mm 2,8














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada