dijous, 1 de juliol del 2021

Iceland Tour

  


Tipo de proyecto: Libro de fotografías
Características: Apaisado estándar, 25×20 cm
N.º de páginas: 56
  • ISBN: 9781006989209






Fer un recull fotogràfic i convertir-lo amb llibre és una  de les coses que tot aquell que es sent fotògraf no pot deixar de fer.

Abans de donar pas a algunes de les imatges que il·lustren “Iceland Tour”, crec que paga la pena comentar el com i el perquè d'aquesta publicació.

Durant el meu trajecte per Islàndia a l’estiu del 2009 tenia previst fotografiar amb "analògic". Tinc especial predilecció pel "blanc i negre" i sempre m'ha agradat el treball de laboratori. De fet, anava equipat amb una Pentax 67II i tres lents fixes per fer el treball "seriós". Però també portava una Nikon D300 i dos objectius de la marca, un 17-55 f2,8 i un 70-300 f4,5-5,6. La meva intenció era compartir-la amb la meva esposa i acompanyant de viatge. Es tractava de captar imatges complementàries en color com a record de la ruta. Així que, amb aquesta càmera anàvem fent un recull de fotos més espontànies i "turístiques" del dia a dia.

 

Finalment, uns quants anys després, m’he decidit a fer una autoedició per explicar l’experiència. Tal com va dir Henri Cartier-Bresson: "Tan sols has de viure i la vida et regalará fotografíes".













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada