dilluns, 12 de setembre del 2016

11 de Setembre



El 11 de Setembre "La Diada",  Donat que les meves possibilitats de fer un reportatge "professional" són limitades no em queda altre opció de sumar-me als aficionats que captaran imatges a milers amb les seves càmeres, tabletes i mòbils, al bell mig de la gentada. Els que fotografiem amb condicions més limitades (no tenim tarimes, ni helicòpters, ni equips sofisticats,...etc) no ens queda més remei que aprofitar les ocasions que es presenten. La meva intenció era fer algun retrat, per allò que  "estàs entre la gent", però a causa de la gran  multitud que hi havia, em vaig emportar sols algunes fotos de record per a la família i poca cosa més.

Per sort amb vaig topar amb la desfilada de "La Coronela", la força armada del municipi de Barcelona, formada per artistes i menestrals dels gremis de la ciutat, era l'encarregada de defensar portals i muralles fins que, en el 1714, després del setge, va ser desarmada i abolida.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada