divendres, 9 de juny del 2017

Entre rocs a Sardenya

Més fotografia clàssica en blanc i negre. Aquest cop ens traslladem a l'illa de Sardenya, on hi trobem uns paisatges d'allò més suggerents. Segur que aquestes formacions rocoses, que vaig fotografiar, han inspirat més d'una història o conte amb personatges fantàstics. Fins i tot, és molt possible, que siguin origen d'antigues supersticions.
En la majoria d'ocasions em trobava  al lloc, però amb una llum inadequada. Per exemple, la llum del migdia no és la més adhient per a la fotografia que m'agrada fer, però,  de vegades, no ens queda altre remei que buscar la inspiració amb els recursos que tenim en cada moment. 
No sempre ens cal el Photoshop per trobar imatges curioses. Aquest treball fotogràfic està fet amb la Hasselblad 501CM, objectiu de 55 i 80mm, i pel·licula TMAX100 i TMAX400.

Aquesta roca amb les ombres que s'hi projectaven em va fer pesar en "El Crit" de Edvart Munch.
La nit afageix un toc de misteri en aquesta cova que ens transporta al "principi dels temps".
Un altre ésser de pedra observa un núvol.
 
Un nas i un somriure? ...és un sàtir? ...també em vaig plantejar buscar un altre personatge reenquadrant i girant la foto en vertical.
Un temps llarg d'exposició afageix caràcter a la imatge.
Aquí hi vaig veure un monjo meditant.
Una au petrificada mira el cel anyorant el vol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada