dilluns, 30 de desembre del 2019

Inspirant-nos en la pintura

En diverses ocasions ja he comentat les mútues influències entre pintura i fotografia. crec que  és important visitar els museus i veure molta pintura,  ja no tan sols per gaudir-ne, sinó també per aprendre sobre il·luminació,  composició i tractament del color.
En visitar el museu de pintura russa a Sant Petersburg em va cridar l'atenció. entre molts altres, un oli pintat per Alexei Sundukov l'any 1986, titulat "La cua". Dos dies més tard vaig tindre la sort de trobar davant de l'Hermitage el que semblava una cerimònia de graduació de policies o militars. Em va venir el quadre a la memòria i, encara que em limitacions, vaig intentar treballar la perspectiva en la meva fotografia de forma similar a la que proposa el pintor.



1 comentari:

  1. Tot en aquest mon, les arts, les ciències, la cultura, la societat, el coneixement, absolutament tot es interdisciplinari.

    ResponElimina