dimecres, 1 de gener del 2020

Visitant museus: primera part

Entenc que el fet de visitar un museu ens pot servir d'inspiració per fer les nostres fotografies. El primer que hi busco és, evidentment, gaudir de les obres exposades. Observar-les detingudament en funció de l'interès i atracció que em causen, i també, aprendre de l'artista o artistes que les han creat. Però, com que m'agrada anar documentant les meves experiències per mitjà de la fotografia, de tant en tant, miro de captar alguna imatge que em suposi un record de sensacions que he tingut en el transcurs de la visita.  Així ho vaig fer en el viatge a Moscou i Sant Petersburg a l'estiu del 2019.
De fet, es podria pensar en un tipus de treball fotogràfic més preparat i estudiat. Són molts els fotògrafs que fonamenten algun dels seus treballs en altres produccions artístiques. Però, en aquesta ocasió, em vaig limitar a imatges improvisades al moment, sense cap tipus de preparació prèvia. Així i tot, em va resultar estimulant i divertida aquesta manera d'obtenir un record de la visita a través dels seus espectadors.


  












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada