dijous, 20 d’agost del 2020

Dia mundial de la fotografia

Vaig un dia tard, però ahir no vaig trobar el moment per celebrar el dia mundial de la fotografia. L'efemèride: El 19 d'agost de 1839, en que es va fer la presentació oficial del daguerreotip a l'Acadèmia de Ciències francesa per part de Louis Jaquies Daguerre. Aquest havia adquirit la patent de l'invent mesos abans, partint dels treballs previs de Joseph Nicèphore Niépce. Des del 19 d'agost del 2010 doncs, es fa homenatge a la fotografia. Però des del meu punt de vista, la millor celebració és dedicar-hi un temps cada dia i no deixar de tindre, com aficionats o professionals del sector, vocació, il·lusió, entusiasme i projectes. 

Per la meva part avui publicaré les fotos realitzades el dia 19. No puc oblidar-me dels anys que vaig dedicar a la fotografia macro. En veure un exemplar de Iphiclides podalirius rondant per les plantes del jardí, no vaig dubtar en agafar una càmera i immortalitzar el moment.






#WorldPhotographyDay

1 comentari: