dissabte, 24 de juliol del 2021

Diferents formes de mirar

M'ha passat en unes quantes ocasions que, mentre estic fent una foto i espècialment si porto un equipament que pot semblar més professional, algú s'acosta pel darrere sigilosament,  i quan ha aconseguit certa proximitat, també fa una fotografia. Lluny de molestar-me , sempre ho trobo divertit i anecdòtic. El cert és que si vas amb una càmera més discreta rarament algú para atenció amb el que estic fent. No sé si aquest fotògraf nouvingut pretén aconseguir una foto similar a la que estic fent jo, però us asseguro que hi ha mil maneres d'interpretar el que ens envolta i difícilment els resultats seran gaire coincidents.

I és que cada fotògraf és diferent, cada moment és diferent, cada equipament suposa una filosofia diferent a l'hora de captar una imatge.

Fa poc vaig tornar a visitar Empúries, un lloc de la Costa Brava ple d'atractius. Un passeig a la tarda pels mateixos indrets que fa 25 anys  havia  fotografiat amb càmera analògica de 6x7, em va plantejar el repte de captar noves imatges. Aquest cop, equipat amb una digital de micro 4/3,  vaig voler trobar  punts de vista  molt diferents...

1996 - Antic port grec d'Empúries

2021 - Antic port grec d'Empúries
1996 - Costa Brava (Empúries)

2021 - Costa Brava (Empúries)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada