dimecres, 17 de maig del 2023

Exercicis de composició i manipulació fotogràfica.

Habitualment, no m'agrada manipular massa les imatges fotogràfiques i procuro ser fidel a l'escena tal i com l'he vist en el moment de prémer el disparador, però, de vegades, et trobes amb situacions que et conviden a realitzar proves de composició i de manipulació d'un motiu.

Fa un parell de dies em vaig allotjar en un agradable Bed amb Breakfast a Holanda. Al jardí d'aquesta casa d'hostes havien col·locat una sèrie d'ampolles entre les plantes com a motiu de decoració. Tenia una estona lliure i em va semblar oportú entretenir-me treballant a nivell fotogràfic aquest petit espai. Quina sort té l'aficionat/da a la fotografia! Quasi bé en qualsevol moment, pot trobar motius per gaudir d'aquesta activitat. 

Primerament, em va semblar que per tractar el tema seria adequat el blanc i negre, però després en descarregar i visualitzar les imatges al PC em va semblar adequat experimentar amb altres formes de treballar les imatges. Les possibilitats de manipulació que ens dóna la foto digital són inacabables i ens permet entendre la foto captada com una paleta de pintor.
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada