diumenge, 19 de maig del 2024

Desconnexió fotogràfica?

Des del mes de gener, no he fet cap més anotació al meu blog. No l'havia oblidat, però la desconnexió ha estat obligada i voluntària pel fet de no disposar d'uns mínims i adequats moments de dedicació. He estat ocupat en viatjar i en altres tasques relacionades amb la fotografia.

Com que entenc que es tracta d'un blog de caràcter personal, que no té altra intenció que deixar registre de les meves activitats fotogràfiques, tampoc la decisió de deixar-lo de banda un temps és massa transcendental.

Sovint s'ha dit que la pràctica fotogràfica és una activitat solitària. Personalment, i pel que a mi respecta, crec que aquesta és una afirmació encertada. Sento la necessitat de sentir-me sol davant el món que m'envolta per retrobar una nova connexió a través de la càmera. Si no ho aconsegueixo m'és tremendament difícil aconseguir una imatge que per a mí sigui satisfactòria. De totes maneres, la fotografia es pot viure de moltes maneres i una d'elles pot ser compartint-la amb altres persones a qui també fascina aquesta pràctica o afició. 

D'aquí ve la meva desconnexió. Darrerament, la tasca de tirar endavant l'associació fotogràfica QgatFoto m'ha mantingut summament ocupat. El resultat però han estat enriquidor. L'entitat ha passat de menys de la desena de fotògrafs associats a tenir-ne 34. S'han començat programacions d'exposicions i altres activitats de forma continuada. Com una bola de neu que cau rodolant per la pendent el projecte es va fent més gran.  Ara per ara, el camí de la col·laboració ha donat els seus fruïts.

Aquests són el cartells de les que portem organitzades fins ara en aquest any 2024:




















  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada