dimecres, 17 d’agost del 2016

Exercici: Escollir un tema

De vegades em diuen que en fotografia "està tot fet", Cada cop costa més ser innovador, i que sovint les diferències les marca la tècnica. Un bon exercici pot ser escollir un tema i buscar imatges entorn a ell. Jo crec que sempre es poden expressar noves idees i explicar noves histories...o, si més no, afegir-hi el nostre particular punt de vista. Nosaltres decidim la forma en que l'espectador veurà el que hem triat.
Sempre m'agradat fotografiar les "escales" dels llocs que visito i així ho vaig fer a Londres. Miro de captar el que em crida l'atenció en relació a aquesta temàtica. Quan després es mostren juntes les imatges crec que es reforcen les unes amb les altres i creen un discurs propi. És tracta de comunicar el nostre món interior.
Proveu de fer exercicis d'aquesta mena, acostuma a donar resultats satisfactoris!







 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada