dijous, 18 d’agost del 2016

Fotògrafs o turistes


Un fotògraf professional, quan realitza un viatge per treball, té l'ocasió d'escollir o planejar localitzacions, il·luminacions, inclús models. Jo quan viatjo no ho faig tan sols per fotografiar, sinó que vaig de "guiris". Procuro gaudir de la meva afició però també de totes les altres facetes que pot oferir un viatge. Generalment  faig fotos allà on les fan tots els turistes i en les condicions de llum que ens imposa el moment i les circumstàncies. Les limitacions poden ser importants però sempre podem buscar allò que ens crida l'atenció en particular i buscar una imatge diferent a les que poden ser habituals. Cal deixar-nos anar per la intuïció i mirar de donar el nostre punt de vista particular.

Al visitar Westminster volia emportar-me una foto de  record, d'aquelles que representen un moment especial i diferenciada del que estava fotografiant la gent al meu voltant. Una pluja sobtada em va donar  la possibilitat de captar la imatge que esperava.


Westminster abbey -2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada