dilluns, 13 de setembre del 2021

Un somriure si us plau! - fotografiant fauna



Amb aquest post continuo la sèrie que vaig iniciar sobre el meva recent estada a Namíbia. Un dels motius principals del viatge va ser poder observar i fotografiar fauna africana. Diuen que aquest és un viatge ideal pels principiants que, en un primer contacte, volen conèixer Àfrica. El cert és que el país ens ofereix immensa  varietat de fauna, flora i uns esplèndids paisatges que ens donen la satisfacció de gaudir de terres verges.  

Després d'un dia a Windhoek, la capital, ens vàrem dirigir directament al Etosha National Park, un dels més grans del món amb una superfície de més de 22.000 km2. Ja en sortir de la ciutat ens permet localitzar alguns animals. Pernoctar a la "Farm Eldorado" ens va permetre tenir contacte més proper amb determinades espècies.

Aquí us mostro algunes fotos de guepards (Acinonyx jubatus). Sempre procuro variar els punts de vista anant, si m'és possible, des de fotos generals que engloben l'animal i el seu entorn, fins a primers plans. Els pocs minuts que va durar la trobada van ser suficients per captar unes quantes imatges. Al final, com a bon fotògraf, li vaig demanar a uns dels guepards que em dediques un somriure (és broma!).







 



1 comentari: